Singapur Marina Bay Sands Hotel Gezimiz

Marina Bay Sands Hakkında.

2017 LR Elit Trip Seyahati kapsamında 14-21 Eylül tarihleri arasında Singapur ve Bali seyahati gerçekleştirdik.  Bol fotolu eğlenceli bir yurt dışı seyahat yazımı yazıyorum efenim 🙂 Biz genel olarak çok ünlü olan Singapur Marina Bay Sands Hotel’de vakit geçirdik.

Katar aktarmalı gerçekleşen uçuşumuzun ilk durağı Singapur. İstanbul Atatürk – Doha Hava limanı yaklaşık 4,5 saat. Daha sonra 8,5 saatlik bir uçuş ile Singapur’a ulaştık. En çok görmek istediğim ülkelerden biriydi Singapur.

Hava limanın’da pasaport kontrollerini geçtikten sonra otelimize transfer olurken mini bir şehir turu yapmış olduk. Yol boyu Devasa bonzai ağaçlarından gözümüzü alamadık. Her yer rengarenk değişik bitkilerle doluydu. Birde hayatımda gördüğüm en düzenli en temiz ülkelerden biri. Öyle ki, dışarıda sigara içmenin yere çöp atmanın hapis cezası bile var. Cezalar caydırıcı, insanlar yaşadıkları topraklara değer veriyorlar, kurallara uyuyorlar. Yurt dışına her çıkışımda bizlerin toplum olarak bazı konularda ne kadar geride olduğumuzu fark ediyorum.

Biz Singapur’da Dünyaca ünlü Marina Bay Sands Hotel’de konakladık. Bir gece kaldık burada. Dünya’nın en lüks otellerinden biri. Terasında havuzu var. Biz akşam saatlerinde vardık. Akşam LR Health Beauty kokteyl vb. sonrasında LR Türkiye Genel Müdürümüz Barış Bey ile Çin lokantasında akşam yemeği filan derken dinlenmek üzere odamıza çekildik.

Marina Bay Sands Hotel Singapur

Odamızın manzarası. Bana İtalya/Venedik gezimizi hatırlatan su kanaları var ama buradakiler çok daha büyük. Su kanallarında gezecek vaktimiz olmadı maalesef bizim. Bir daha ki sefere inşallah.

Singapur

Dünyaca ünlü terasında havuz olan Hotel. Devasa gökdelenler. Büyük şirketlerin merkezleri.

Marina Bay Sands Hotel Singapur

Biz sabah 06:00’da uyandık ve hemen mayoları giyip havuza çıktık. Şansımıza gök gürültüsü vardı, şimşekler çakıyordu. Zar zor foto çekildik, 10 dk kadar yüzdük ve geri çıktık.

Hotel Marina Bay Sands Singapur

Her seyahat deneyimimiz düşüncelerimizi, fikirlerimizi geliştiriyor. Şimdi geriye dönüp fotolarımıza, anılarımıza baktığımda iyi ki deneyimlemişiz diyorum. İnsan gelişmeye açık bir varlık. Gelişmeye yardımcı en önemli faktör farklı kültürleri farklı ülkeleri farklı insanları görmek, tanımak.