LR’da müşteri

Müşteriler için mükemmel kalite

Ürünlerin cazip fiyata sunulması alışverişte satın alma kararını etkileyen başlıca kriterlerden birisidir.   Tüketici, satın aldığı ürünün kalitesine öncelikle önem verir. Bunun yanında kişisel tavsiye ve bireysel danışmanlık giderek önem kazanmaktadır. Müşteri olarak LR’da bunun ikisinden ve daha fazlasından yararlanırsınız!

 

Bir LR müşterisinin sahip olduğu başlıca avantajlar:

  • Kalite bakımından yüksek nitelikli ürünler
  • Mağaza açılış-kapanış saatlerine bağımlı olmaksızın alışveriş
  • Yüksek danışmanlık hizmeti

Fliesstext_WerweinNikolai Werwein, LR Müşterisi:

Benim için doğrudan satış alanında servis ve danışmanlık hizmeti optimum düzeyde birbirine bağlıdır. Örneğin gıda takviye ürünleri gibi kendi kendini açıklamayan ürünlerin satın alınması çoğu zaman zor bir olay. Çalışan bir kişi olarak genelde zaman sıkıntısı çekiyorum ve dolayısıyla normal mağaza açılış-kapanış saatlerinde alışveriş yapmam mümkün değil. Ayrıca bu mağazalarda bana verilen danışmanlık hizmetinin ne derece profesyonel olduğunu bilmiyorum. Bu alışveriş, LR’ın doğrudan satış prensibinde daha farklı. Burada, LR’ın danışmanı alışveriş için zamanın olduğunda ayağıma geliyor. Üstelik onun kendi alanında bir uzman olduğunu biliyorum. Böylece alacağım ürünün içerik maddeleri ve uygulama hakkında tüm önemli bilgiler bana profesyonelce ve sakin bir ortamda açıklanıyor. Sorularımı sorabiliyorum ve ürünleri satın aldıktan sonra da örneğin ayrıntılar hakkında bilgi ve tavsiyeler almak için uzman kişi ile irtibat içinde kalabiliyorum. Herhalde bundan daha fazla konfor yoktur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Pin It on Pinterest