Çocuklarla Kapadokya’da Nerede Kalınabilir ?

Ülkemiz sınırları içerisinde bulunan en önemli  tarih ve kültür hazinemiz olan Kapadokya’yı çocuklarımızla ziyaret ettik geçtiğimiz hafta sonu.

Binlerce hatta milyonlarca yıl önce doğal olaylar neticesinde oluşmuş olan peri bacalarına ev ve kilise oyarak yaşamış bir çok medeniyet bu coğrafyada. Şimdi o medeniyetlerden kalanlar oluşturmuş bugünkü Kapadokya’yı. Etkileyici, nefes kesici peri bacalarını gezmek.

Çocuklarıma tarihi ve kültürel zenginliklerimizi tanıtmak öncelikli hedefim. Akademik kariyer umurumda değil ancak genel kültür büyük bir hazine ve en erken yaşta öğrenmeli çocuklar. Bu nedenle çocuklarımla güzel bir Kapadokya turu planladım. Tabii iki çocukla konaklamak için uygun bir Hotel aramaya başladım.

IG’de de incelediğim Göreme’de bulunan Lalezar Cave Hotel’i tercih ettim.

unnamed
Kapadokya / Göreme Lalezar Cave Hotel

Cumartesi akşamı Hotel’imize yerleştik. Sıcak ve Güler yüzlü sahibi Çetin Bey ve yardımcısı karşıladı bizi kapıda. Aile odasına ilk girişte güzel bir oturma odası alanı ile karşılaştık. TV ‘de var. Otantik bir oturma köşesi ve çok keyifli.

unnamed (4)
Göreme Lalezar Cave Hotel

Oturma odasından sonra Yatak Odası bölümüne geçiyoruz. İki tane büyük yatak var. Ebeveyn’ler ve çocuklar için. Sonrasında da kocaman bir Banyo var duşa kabinli küvet ile birlikte. Yayla gibi çok ferah Aile odası.

Kaan’a ” Anne mağara otelimize yine gidelim ” dedirtecek kadar rahat ettik. Çocuklar için mağara odada uyuma fikri kesinlikle çok keyifli ve etkileyici. Peri bacalarını gördüler, tarihi zenginliklerimizi erkenden tanımaya başladılar ve kesinlikle çok eğlendiler.

unnamed (1)
Kapadokya Göreme Lalezar Cave Hotel

Ailece harika bir hafta sonu geçirdik. Çocuklarla geniş bir oda da rahat etmek isteyen herkese tavsiyemdir. Ayrıca güler yüzlü ve sıcak personeli ve sahibi Çetin Bey sizlere yardımcı olacaktır.

Kapadokya’da tüm Hoteller sabah kahvaltı veriyor. Öğlen ve Akşam yemeklerini dışarıda yiyebilirsiniz. Zaten herkes dışarıda geziyor. Avanos, Ürgüp ve Nevşehir merkezde yemek fiyatları daha uygun.

16996082_1261106750591165_3426894510501641802_n
Kapadokya Göreme

Lalezar Cave Hotel Aile odasını 27 sn.de You Tube kanalımda gezebilirsiniz. Videoya tıklayıp izleyebilirsiniz.